TopBottom

.

Bătaie generală în Piaţa Traian din Timişoara

Posted by Admin at vineri, 8 mai 2009
Share this post:
Ma.gnolia DiggIt! Del.icio.us Yahoo Furl Technorati Reddit

Scandal mare aseară în Piaţa Traian, Timişoara!
Români vs. Rromi

Cine zicea că berea face numai necazuri? Adevărat. Un român a vărsat pe un purandel, din greşală puţină bere şi a început meciu...


S-au luat de noi fără motiv. Cică prietenul meu a vărsat bere pe unul dintre ei şi au sărit la scandal. Le-am dat în freză, dar au tot început să vină peste noi. S-au adunat peste 40 de ţigani şi noi am luat-o la fugă”, spune unul dintre tinerii implicaţi în altercaţie.
Hai că vin jandarmi... măcar s-au oprit din bătaie. Şi-au luat-o rromi... la care un purandel:

Vine şi rândul nostru să le-o dăm. Eu am aruncat cu o halbă de bere după capu lu` unu da s-a ferit şi l-am ratat. Mi-era frică că-i lua gâtu` lu` unchiu`miu cu un ciob

De obicei totul începe de la aceste piticănii, pentru că ei se dau şmecheraşi de prima clasă...

Etichete: ,

Trimiteți un comentariu